Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Maart 2008 | Australië, Sydney

Hello everybody!! :)

Het is inmiddels al weer een week geleden dat ik het zonnige eiland Fiji heb verlaten.
Momenteel zit ik alweer in Nieuw Zeeland en het is hier tot nu toe super mooi! Ik ben bezig om het Noorder en Zuider eiland te verkennen. Dit doe ik met de Kiwi experience bus. Deze bus brengt me de komende 4 weken naar de mooie plaatsen en gebieden in beide eilanden. Als je wilt weten welke route ik aan het maken ben dan kun je kijken op www.kiwiexperience.com/kitchen-sink-bus-pass.aspx!
Ik ben begonnen in Auckland de grootste stad van Nieuw Zeeland. Hier ben ik in de sky tower geweest die je een uitzicht geeft over heel Auckland. Daarna ben ik met de 'KIWI' bus naar Paihia gaan, dit is een plaatsje gelegen aan de Bay of Islands. Dit licht boven in het noordelijke gedeelte van het eiland. Hier heb ik Jos uit Ens en Rebecca uit Kampen ontmoet, met hun reis ik grotendeels door Nieuw Zeeland.
Een dag later heb ik een trip gemaakt naar Cape Reinga, dit is het noordelijkste puntje van Nieuw Zeeland. Hier komen de Pacific Ocean en de Abel Tasman zee(vernoemd naar een Nederlander!!) bij elkaar.
Later op die middag zijn we met de hele bus gaan zandboarden, dit hebben we vanaf een een gigantische grote duin aan de 90 miles beach gedaan.
Na 1 run ging het bij mij al mis. Mijn board raakte ik kwijt en ik belande met mijn gezicht vol in het zand en ik maakte een koprol voorover. De eerste secondes zag ik alleen maar...*****!!!
Twee dagen heb ik last van mijn nek gehad...
Drie dagen later had ik ook al pech. We gingen in Rotorua met een groep van +/- 12 personen van een rodelbaan(Luge). Dit eindigde in de laatste run in een crash, waarbij ik meters achter elkaar over het asfalt gleed. Momenteel zit ik in het verband. In het medisch centrum kreeg ik....lachgas!! toegediend, zodat ze mijn wonden zonder al 'te veel pijn' schoon konden maken. Het gaat nog wel ff duren voordat mijn tenen, enkel, knie, hand, onderarm, bovenarm en schouder weer de oude zijn. :( Maar tot zover heb ik het gigantisch naar mijn zin. Er is hier genoeg te zien en te doen. Elke dag kun je wel een activiteit doen, maar dat is nu wel ff lastig met de schaaf en brand wonden.

See you later...

Mark :)

  • 30 Maart 2008 - 08:33

    Marc & Yvette:

    Ha Mannie,

    We vonden het erg leuk om je vanacht aan de telefoon te hebben...effe je stem horen! Wat zie je er uit zeg!! De foto's zijn echt super mooi...en we zijn best wel jaloers! We sturen je snel weer een updat uit het dorp.

    groetjes van ons

  • 30 Maart 2008 - 10:28

    Judith En Arjan:

    Ha Mark, wat maak je nou. Hoop dat je er niet al te veel last van hebt.
    Mooie foto's trouwens echt genieten.

    Nou niet meer van die rare fratsen uithalen he, veel plezier.

    Groetjes Arjan en Judith

  • 30 Maart 2008 - 11:43

    Gerard En Ine:

    Ha mannie je ziet er verschrikkelijk uit joh. Maak het niet nog erger. Mooie foto"s trouwens. We genieten met je mee. Veel liefs en dikke kus van ons.
    Pa en Ma

  • 30 Maart 2008 - 12:42

    Femke:

    Pff ik ben zo jaloers, vette foto's je ziet dr alleen niet uut met al die wonden! Dus vanaf nu rustig aan he, neem ik vanavond Bruins wel weer ff voor je waar ;)!
    Xx

  • 30 Maart 2008 - 13:05

    Marloes O.H.:

    He Mark,
    Je zus en je zwager zijn net weg en vertelden dat je onder de schaafwonden zat. Heb je foto´s even gekeken inderdaad zeg, zal wel flink zeer hebben gedaan!Wel leuke foto´s trouwens. Nou henige dingen en geniet van je trip!
    Groetjes Marloes

  • 30 Maart 2008 - 15:55

    Bennie En Jose:

    Ha Mark wat zie je er uit doe je de rest van de tijd die je weg bent wel rustig aan.
    Het ziet er schitterend uit daar mooie foto's groetje's van ons Bennie en Jose

  • 30 Maart 2008 - 16:59

    Jeroen:

    Mark,ik zie dat het goed gaat, je ziet er zo echt veel knapper uit, maar maak het maar niet erger..hier alles ok. en weer een bij tc weg ? wie ?
    Groeten Jeroen.......

  • 31 Maart 2008 - 11:17

    Jud:

    Heej Markie,

    Wat heb je het mooi daar...lekker genieten!! Ik schrok wel van de 2 foto's waar je in het verband zit. De andere foto's zijn super. Wat maak je daar veel mee.. Heel veel plezier en doe verder rustig aan.

    Groetjes Judy

  • 31 Maart 2008 - 16:39

    Roy En Kim:

    Hey Broer,
    Inderdaad zoals je beschrijft...'rodelen...leuk'!! Niet dus! Gelukkig kun je nog lachen op je 'mummie-foto'.
    Verder is het fijn om andere foto's te zien! Echt een mooie omgeving daar! Alle mooie dingen die je daar doet en ziet, echt prachtig!
    Wij vonden het heel fijn je even te hebben gesproken zaterdagnacht! Nou, Mark have fun!
    Liefs ons

  • 31 Maart 2008 - 17:00

    Trees En Herman:

    Hoi Mark, leuke foto`s, doe je wel een beetje voorzichtig, je bent net begonnen.Zo te zien is het daar heel erg mooi, en heb je het ook wel naar je zin. Hier is alles oke, en we blijven je volgen.....

  • 02 April 2008 - 14:09

    Je Lieve Tante:

    hai mark,
    ik weet dat je sommige mensen liever hebt dan anderen, maar je hoeft dat niet zo te laten merken door diegene meteen van je site te verwijderen.dikke kus van mij

  • 02 April 2008 - 17:15

    Christiaan OM:

    Hey Mark,

    Goed bezig daar lees ik. Ziet er heftig uit al dat verband. Veel plezier nog en doe henig an.

    gr
    Christiaan

  • 03 April 2008 - 08:49

    Ronald En Karin:

    Hoi Mark,
    Je vermaakt je goed zo te zien en te lezen. Fijn om te horen dat het goed gaat. Hopelijk zijn je wonden al weer aan het genezen en kun je weer volop aan alles mee doen.
    Was net met je moeder aan de telefoon en toen meldde jij je aan..... Weg Ine!!!!!
    Haha, zal haar straks eens bellen.

    Veel plezier nog en de groeten van ons.

  • 06 April 2008 - 18:47

    Edje:

    Yo Mighty Mark,

    Alles flex?

    Ik zag dat DSVD-MVV '29 3-1 is geworden! Voor wat het nog waard is, maar dan blijf je op de hoogte!!

    Veel plezier nog en geniet van de vakantie.

    Gr.

    Edje


  • 06 April 2008 - 22:17

    Jan Willem:

    He Mark!
    Zo te zien en te lezen laat jij je door een paar brandwonden niet uit het veld slaan! Mooie foto's zeg! Veel plezier nog verder.
    groet'n Jan Willem (fysio)

  • 08 April 2008 - 09:39

    Wouter:

    hier appie

    hoe is het daar??
    mooie dames en veel bier zeker:P, dat is het leven!!!

    groeten wouter

  • 16 April 2008 - 16:27

    Familie Herr:

    He Marc

    Wat een mooie foto's. Wat ben je toch een sukkel om te vallen je ziet er niet uit. Je vader en ik zaten net te kijken en vroegen ons af waar al die leuke dames blijven. Marc veel plezier nog.

    Groeten van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mark

Wereldreis

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 20045

Voorgaande reizen:

08 Maart 2008 - 29 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: