Wereldreis - Reisverslag uit Deurningen, Nederland van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu Wereldreis - Reisverslag uit Deurningen, Nederland van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu

Wereldreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Februari 2008 | Nederland, Deurningen

Hallo allemaal!!

Begin Maart ga ik beginnen aan een Werelreis richting de Pacific Ocean.:)
De route staat momenteel nog niet precies vast, maar de landen waar ik naar toe wil zijn: Nieuw Zeeland, Australie, Fiji eilanden, Singapore en Beijing oftewel Peking tijdens de Olympic Games!!! :p

De exacte datum en reisplanning laat ik jullie zo spoedig mogelijk weten.

See Ya! :)

  • 11 Februari 2008 - 20:25

    Marc:

    he topper alles oke daar al last van wond roos ???

  • 11 Februari 2008 - 20:26

    Marc:

    Hallo wereld reiziger
    veel plezier alvast
    see you

  • 15 Februari 2008 - 20:56

    Eschgaarde 9:

    Hey broertje en zwagertje!!!

    Wij gaan jou bij deze ook even veel plezier wensen met je ontzettende gave wereldreis!! En we zullen je veel via deze site op de hoogte houden van ons leventje in Drng!
    Leuke site trouwens!

    Liefs ons!

  • 18 Februari 2008 - 13:34

    Ine:

    Ha Man, ik vindt het geweldig dat je deze reis gaat maken en ben best trots op je.Maar ik zal je wel missen.gr.

  • 19 Februari 2008 - 11:42

    Nichtje:

    Ha die Mark,het is je gelukt hoor.... De hele familie Oude Nijhuis in rep en roer. Mark gaat een wereldreis maken. Wie???? Ja Mark......Haha gaaf man. Echt helemaal te gek dat je zoiets onderneemt.
    Maarre je zet er wel vaart achter, je gaat begin maart al weg hoorde ik. Kom zeker nog bij je langs voor je vertrekt. Vanaf hier alvast heel veel plezier en een goede reis namens ons.

    Liefs Ronald en Karin

  • 19 Februari 2008 - 18:31

    Agnes:

    hoi mark, hier je eerste tante die reageert,er zullen nog wel vele volgen van de fam oude nijhuis.
    goed jongen dat je dit doet, als ma en ik later zoiets willen ondernemen dan hebben we al een voorbeeld, alleen zou ik africa erbij nemen. Ik kom voor 8 maart nog wel, kunnen we samen met karin komen.hahaha. veel succes met de voorbereiding

  • 19 Februari 2008 - 19:37

    Treeskattier:

    Hoi Mark,ik vind het knap dat je een wereldreis gaat maken,en dan ook nog alleen. Maar we volgen je, al is het op grote afstand.Voor je weg gaat komen we je nog even dag zeggen....

  • 19 Februari 2008 - 19:44

    Treeskattier:

    Hoi Mark,ik vind het knap dat je een wereldreis gaat maken,en dan ook nog alleen. Maar we volgen je, al is het op grote afstand.Voor je weg gaat komen we je nog even dag zeggen....

  • 19 Februari 2008 - 20:54

    Ben:

    Je eerste oom die reageerd heefd TREES carbon gebruikt.
    Ik wens je een goede reis tot weerziens
    Doei

  • 20 Februari 2008 - 18:34

    Ties En Nadine:

    Ey Mark,

    We zullen je de komende tijd in de gaten houden via deze site. Als we tijd hebben komen we nog even langs want al die tantes is ook niet alles. Maar in ieder geval super veel plezier en geniet ervan.

    Groeten Ties en Nadine

  • 20 Februari 2008 - 18:53

    Edje:

    je bent toch nog nie weg!!

    wat een paniek allemaal...

    mzltov

    Edje

  • 24 Februari 2008 - 11:46

    Jose:

    Ha Mark
    super dat je dit gaat doen ik wens er heel veel plezier mee we bekijken de site wel en zien dan wel hoe het verder gaat.groetje Bennie en jose

  • 24 Februari 2008 - 12:53

    Astrid:

    Hey Mark,

    Nou, leuke site hoor! We zullen hem blijven volgen als je straks weg bent.
    Tot volgende week!

    Groetjes, Astrid

  • 25 Februari 2008 - 22:26

    Toon En Truus:

    hoj mark, geweldig jouw wereldreis, dat heb je van ma,,,zij wou dat vroeger ook al, maaaar niet zo ver gekomen,,,
    mark, we wensen je een goede reis en veel plezier,we volgen je via deze site
    groetjes toon en truus


  • 26 Februari 2008 - 13:03

    Monique:

    Nou Mark als de hele familie heeft gereageerd, dan ik ook maar even. Ik wens je onwijs veel plezier tijdens je wereldreis en geniet ervan.

  • 26 Februari 2008 - 17:28

    Roger:

    Hey kerel!

    Echt super goed en gaaf van je dat je deze trip alleen gaat doen! -respect-
    We wensen je in ieder geval heel erg veel plezier de komende maanden en hopen dat we je na deze wereldreis niet in het vervolg in Manilla moeten gaan opzoeken via Crocky trours...

    Groetjes Roger & Marloes

  • 29 Februari 2008 - 08:02

    Spit:

    Heuvel,
    Wat hoor ik nu? Het vriest in Fiji, Nieuw Zeeland en Australie!
    Zonder gekheid! Super veel plezier. Jammer dat je het klassebehoud nu niet meer meemaakt...

  • 29 Februari 2008 - 17:20

    Rob Koekkoek:

    Hé Appie,
    wereldreis goed voorbereiden hè,
    laatste weekend in nederland nog ff flink knallen? :D

  • 03 Maart 2008 - 11:57

    Linda:

    Veel plezier mark!
    Ik zal je verhalen volgen op je site;)

    Liefs je liefste nichtje:P

  • 03 Maart 2008 - 14:11

    Carolien:

    Hola chico,
    Ik hoorde van ruud over je reis, supergaaf!
    Ik wens je heel veel succes/plezier =)
    Carolien

  • 03 Maart 2008 - 15:20

    Christel:

    He Mark!
    Heel veel plezier op wereldreis & ik blijf je zeker volgen.
    Groetjes Christel

  • 03 Maart 2008 - 16:13

    Tanja:

    Hey Mark,
    Nog even en dan lekker weg..heerlijk zeg!! Helemaal niet jaloers hoor haha! Heel veel plezier, we gaan je zeker volgen op deze site, leuk!!

    Groetjes Tom & Tanja

  • 03 Maart 2008 - 18:07

    Claudi:

    Ha Mark,

    wat een goed plan zeg!! vind het een hele goede actie, geniet ervan en hou de family op de hoogte!

  • 04 Maart 2008 - 08:06

    Cindy:

    He mark,
    goeie actie hoor , wij wensen je heel veel plezier met het maken van je wereldreis, we zullen je volgen via de site, super!
    erik,cindy, lotte en guus

  • 04 Maart 2008 - 10:58

    Judith:

    Ha Mark,

    Nou al een beetje de kriebels voor zaterdag....
    We wensen je in ieder geval nogmaals veel plezier en dankzij deze mooie site houden we elkaar op de hoogte.

    Groetjes Judith en Arjan

  • 07 Maart 2008 - 11:54

    De Lansinkjes:

    Heej Markie,

    Laatste dagje hier in Deurning'n...

    We wensen je heel veel plezier. Super dat je dit gaat doen. We zullen straks je verhalen wel lezen op deze mooie site.

    Liefs je buren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurningen

Mark

Wereldreis

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 20044

Voorgaande reizen:

08 Maart 2008 - 29 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: