De Route! - Reisverslag uit Deurningen, Nederland van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu De Route! - Reisverslag uit Deurningen, Nederland van Mark Heuvel - WaarBenJij.nu

De Route!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Maart 2008 | Nederland, Deurningen

Morgen ochtend gaat het dan eindelijk gebeuren!! :)
Ik vlieg dan om half 8 vanaf schiphol naar Londen toe waar ik moet overstappen op een ander vliegtuig richting Los Angeles. Daar moet ik +/- 10 uur wachten voordat ik het volgende vliegtuig neem die rechtstreeks naar Nadi gaat. Dit is op de Fiji eilanden en daar verblijf ik 10 dagen.
Daarna ga ik naar Nieuw Zeeland(5 weken), Australie(3 maanden), Singapore(paar dagen), Maleisie(2 weken) en als laatste naar Peking (3 weken).
Hier ben ik dan tijdens de Olympische Spelen en Yvette, Marc en Eric zullen hier dan ook zijn.

Wat ik verder ga ondernemen en meemaak kunnen jullie de komende 6 maanden lezen op deze site.

Bye bye..;)

  • 07 Maart 2008 - 15:45

    Huub:

    Nou dan, een fijne reis toegewenst.

  • 07 Maart 2008 - 16:10

    Truus En Henk:

    Zoals je ziet hebben we de site gevonden en zullen we je volgen.Heel veel plezier tijdens deze trip.

  • 07 Maart 2008 - 21:10

    MarcoON:

    Ha die Mark,

    Ik had natuurlijk wel gehoord dat je een flinke reis zou gaan maken, maar ik hoor net dat die morgen gaat beginnen. De route ziet er in ieder geval geweldig uit. Heel veel plezier, maar dr wat moois van!

  • 09 Maart 2008 - 22:45

    Yfje:

    Ej broertje, how is life in Fiji? Vast en zeker super!!! Wel raar hoor dat je nu weg bent. Nu mis je direct al 't kampioenschap van Kimmie!! Was een gezellig feestje, we zijn er net weer! Enjoy it en make some nice pictures!!! X

  • 10 Maart 2008 - 18:38

    Jetty:

    Heej Mark,

    Ik wil je nog even heel veel plezier wensen op je reis! Geniet er maar heeeeeel veeeel van! En het kampioensfeestje was super...

    groetjes je oud-buurmeisje

  • 11 Maart 2008 - 08:27

    Erwin En Dogi:

    Wil je een goede reis wensen.Vindt het erg moedig om zo'n stap te nemen.Velen dromen ervan maar doen het niet.Geniet ervan!!!!We blijven je volgen.

  • 11 Maart 2008 - 10:59

    Kimmie:

    KAMPIOENEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!
    KAMPIOENEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!
    Hey lief broertje!
    Heel erg fijn dat je veilig over bent gekomen! Maar ook jammer dat je het kampioensfeest niet hebt meegemaakt. Wat een gaaf feest! We hebben een super pot gehandbald, vvw alle hoeken v/d zaal laten zien. Daarna wachten op de uitslag van ZAP. Toen die bekend was; zingen, schreeuwen, huilen, buik schuifen, zuipen e.d.!!! Zo mooi, platte wagen door deurningen, feestje in de sporthal en als afsluiting naar BRUINS!
    Maar goed, jij bent nu net begonnen aan je reis. Geniet ervan broer en hou ons op de hoogte!!
    xxxxxxxxxxx mij

  • 11 Maart 2008 - 11:21

    Roy:

    Hey mark.
    Het tweede heeft met 3-3 gelijkgespeeld tegen UD weerselo nadat ze met 3-0 hebben achterstaan dus achteraf mogen ze nog blij zijn met een punt.

    Het eerste heeft met 2-0 verloren van BWO.We speelde met 4 jeugdspelers in de basis. In de eerste helft was het een gelijk opgaande wedstrijd. Dsvd kreeg de beste kans en BWO maakte de 1-0 door een rebound op een vrije trap.In de tweede helft gingen we wel verder maar konden niet echt wat afdwingen.Op het laatst gingen we 1op1 voetbalen, waardoor hun de 2-0 maakte en nog wat kansen crieerden. Verder was het wel mooi om te zien hoe de jeugdspelers overeind bleven staan.

    Groetjes aan youri

    Afz mart smeets

  • 11 Maart 2008 - 12:51

    Marc:

    Hallo Mark
    zag dat iedereen al druk bezig is jou te voorzien van de laatste nieuwtjes uit het Dorpje Deurningen
    alles gaat hier zijn gangetje gistern nog gespeeld in de zaal tegen het altijd lastige kosc maar we hebben de punten eindelijk een keer meegenomen naar deurningen 5-3 winst
    veel plezier verder

    gr,
    Marc

  • 11 Maart 2008 - 18:11

    Gerard:

    ha die mark alles goed daar?wij hebben nog een foto van jou gekregen uit duitsland, 16 km te hard,kosten 30 euro.
    word betaald.
    nog veel plezier gegroet gerard

  • 12 Maart 2008 - 11:26

    Trees En Herman.....:

    Hoi Mark,we hoorden dat je al op de
    plaats van bestemming bent.
    Het weer zal bij jou beter zijn dan hier.Daarom alleen al, is het goed dat je bent gegaan. O ja"""" wij zijn zaterdag jarig, dus drink gerust een Pilsje op ons. Heel veeeeeeel groeten van ons....

  • 13 Maart 2008 - 19:14

    Vincent:

    Howdie!

    Veel plezier daar op de Fiji...ik hoop dat de negen dagen rondreizen goed bevallen. geniet ervan. we hebben zaalvoetbal afgelopen donderdag gewonnen tegen kosc. misschien ontopen we dan toch degradatie?haha...

    Take care , be good and keep in touch mate!

    Vincent

  • 14 Maart 2008 - 20:17

    Christian En Wendy:

    Heee Mark,
    Hoe ist ie daar???
    Leuke site heb je hoor wij zullen het goed in de gaten wat je allemaal beleefd daar aan de andere kant...
    Nog heel veel plezier en drink er nog 1 op ons KAMPIOENSCHAP!!!

    Groetjes Chris en Wendy

  • 23 April 2008 - 13:21

    Sabine En Bjorn:

    Ha Markie,

    wat ontzettend leuk om elke keer wat van je te horen en te lezen.
    Wat heb je al veel leuke en avontuurlijke dingen gedaan zeg!
    Echt gaaf dat je die jump hebt gemaakt. Lijkt me zo eng, maar het gaf vast een kick.
    Wij zitten ondertussen in ons huisje, erg leuk. Als ik je foto's bekijk krijg ik echt de kriebels. Ik zou zo langs willen komen, maar helaas!
    Geniet er nog maar lekker van en we laten gauw weer van ons horen via de mail!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurningen

Mark

Wereldreis

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 20046

Voorgaande reizen:

08 Maart 2008 - 29 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: